Prvi automobil je u Zagreb doveo trgovac Ferdinand Budicki 1901, koji potom organizira i prvu auto-školu i utrke. Prva utrka utomobila organizirana je u Zagrebu 1913., a započinjala je ispred Kazališnog trga (ispred HNK). Trgovanje automobilima započinje stidljivo, pojedinačnim oglasima u dnevnim novinama pedesetih godina prošlog stoljeća, da bi se prodavatelji spontano 1958./59. počeli okupljati ispred Katedrale pa se početkom šezdesetih godina seli na Jordanovečke livade, zatim na Kenedijev trg pa na Borongaj (bivši aerodrom).
Sajam automobila
Službeno, ugovorom od 01.10.1970. godine, sajam automobila preseljava na današnju lokaciju u Jakuševcu između vojarne i deponija smeća. Namjera je bila privremena pa je tadašnji organizator sajma automobila, Komunalni centar Zagreb (koji ga je i preselio s Borongaja), naručio od Urbanističkog zavoda grada Zagreba izradu elaborata „Pronalaženje lokacije za sajam automobila u Zagrebu i okolici“, a autor projekta je bio, već tada afirmirani, arhitekta Slavko Dakić. Odabrana je lokacija u Blatu do raskršća „Zaobilaznice“ i auto ceste Zagreb-Karlovac, te uvrštena u GUP 1986. godine. U to vrijeme je sajam već kotirao kao najveći sajam rabljenih vozila u Europi, uz vitalni, popratni sadržaj razmjene rabljene robe „Hrelić“. Nakon 1990. odustalo se od gore odabrane lokacije te je izuzeta iz GUP-a. Za sadašnju lokaciju dobiveni su Uvjeti uređenja prostora i potom petogodišnji, pa zatim i desetogodišnji Ugovor o zakupu.
Na sajmu se nedjeljom okuplja najveća individualna ponuda i potražnja : osobnih vozila (automobila i motocikala), privredna (kombi i dostavna) vozila, kamioni, autobusi i strojevi . Redovita posjeta je od 2.000 do 3.000 osobnih vozila i stotinjak ostalih. Službe sajma pružaju usluge : sklapanje ugovora, oglašavanje putem razglasa; Na prostoru prodaje vozila razmješteno je petnaestak ugostiteljskih objekata sa specifičnom sajamskom ponudom (kotlovina, roštilj, jela sa ražnja i ostala narodna jela).